loading...
خوره طنز ـ طنزوسرگرمی
.::♥تبلیغات♥::.


آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 111 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

عكس بازيگر زني كه کیسه زباله پوشيد ؟!

 ویشکا آسایش بازیگر سینما و تلویزیون عکسی از خود را در ارتفاعات کلکچال منتشر کرد و نوشت:" اینم وقتى یادت میره بارونى با خودت ببرى کوه ......انوقت مجبور میشى چى کار کنى : کیسه زباله بکشى تنت "

admin بازدید : 150 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

جذاب ترین بازیگر زن سینما باردار شد! +عکس

میلنا کونیس متولد ۱۴ اوت ۱۹۸۳ در چرنیوتسی، اوکراین بازیگر آمریکایی است. بیشتر به خاطر بازی در نقش «جکی» در سریال تلویزیونی (That ’۷۰s Show)، مشهور شده ‌است. او یک بار نامزد گوی طلایی برای بازی در فیلم قوی سیاه شده ‌است. او همچنین در سریال مرد خانواده در نقش «مگ گریفن» دختر پیتر نقش اجرا می‌کند.

در ادامه

admin بازدید : 141 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نیوشا ضیغمی و همسرش در حال خوردن آبگوشت

نیوشا ضیغمی و آرش پولاد خان که نوع آشنایی و ازدواج شان بیشتر به درد سوژه یک فیلم سینمایی می خورد با وجود آنکه از دو حرفه متفاوت هستن اما عشق و علاقه و اعتمادی که به یکدیگر دارند باعث شده است که در کنار هم احساس خوشبختی کنند.

نیوشا ضیغمی در این رابطه می گوید: حکایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است چون او من را قبل از آشنایی مان به شکل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد که از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.

در ادامه

admin بازدید : 114 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پریناز نوشت : امروز صبح هنگام ضبط گزارشى با موضوع حفظ محیط زیست براى برنامه ى صبح بخیر ایران ، با این کوچولوى بار کش و مظلوم برخورد کردیم ، یک عکس یادگارى هم گرفتیم.

درادامه

admin بازدید : 128 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بهنام قربانی متولد ۱۳۵۶ رشت لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر در سال ۷۴ فارغ التحصیل دوره بازیگری حرفه ای آموزشگاه کارنامه زیر نظر پرویز پرستویی …او هم اکنون در سریال خط ایفای نقش می کند.

در ادامه

admin بازدید : 93 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

شاهرخ استخری این عکس از دخترش «پناه» را در شبکه اینستاگرام قرار داده است شاهرخ استخری فارق التحصیل مهندسی صنایع می باشد. وی پس از اتمام تحصیلات آکادمیک خود با حضور در تئاتر اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال ۸۲-۸۱ گام بر عرصه ی هنــر نهاد و سپس یک دوره ی بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند.

وی با تله فیلم «تلــخون» ساخته علیرضا امینی به طور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و پله به پله از “پریدخت” گرفته تا “مثل هیچ کس” و سپس “ماه عســل” و نقطه ی عطف همه ی فعالیتهایش که سریال “دل نوازان” است و بعد از آن “فاصله‌ها” جایگاه خویش را در میان مخاطبانش یافت.استخری در سریال “دل نوازان” ساخته پیشین حسین سهیلی زاده ایفاگر نقش بهزاد بود و این آشنایی سبب شد تا در سریال “فاصله‌ها”، نقش سعید را بازی کند.

در ادامه

admin بازدید : 104 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

شایعه‌ها و حاشیه‌ها گویا تمامی ندارد. این بار قرعه به نام حنانه شهشهانی افتاد. «عکس‌های متفاوت از حنانه شهشهانی، بازیگر سریال کلاه پهلوی» کافی بود که حواشی را پررنگ‌تر کند و سوژه کسانی شود که هرازگاهی به دنبال این شایعات هستند. ویدا شهشهانی، مادر حنانه، بازیگر تلویزیون و تئاتر و گوینده پیشکسوت رادیو با حضور در خبرگزاری برنا، به تمام این شایعات پاسخ داد. گرچه حنانه در دقایق پایانی این گفتگو وارد شد ولی در این مورد حاضر به گفتگو نشد و فقط به یک جمله بسنده کرد که «"تا پایان این پرونده هیچ صحبتی ندارم و به زودی تکلیف آن مشخص می‌شود و آن روز، روزی است که صحبت‌های من شروع می‌شود." ویدا شهشهانی، مادر حنانه،اما دل پری داشت که بخشی از آنها را به برنا گفت.»

در ادامه

admin بازدید : 107 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

به گزارش پرداد به نقل از نیک صالحی : " نیلوفر پارسا " بازیگر جوانی که با سریال تلویزیونی " آوای باران " و با نقش آفرینی زیبایش در نفش " بیتا " ، دختر جاه طلب و کله شق  " سام درخشانی " در نقش "نادر"  به شهرت رسید با انتشار این تصویر در اینستاگرام خود نوشته است : اولین عینک من ، ....اولین پنجره ای که خواستم رویامو از دریچه ی اون ببینم .... یه دنیای بزرگ و آرتیستی و حالا که وسط این رویام با خودم فکر میکنم که هیچ چیز از  پشت این دریچه عوض نشده دنیا به همان زیباییست ... و این جسم منه که کمی تغییر کرده و هنوزم که هنوزه تو ژرفای اون رویا غوطه ور و غرقم ...

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قالب سایت چطوریه؟
    سایت ما را در چه حدی میدانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 479
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 257
  • بازدید ماه : 209
  • بازدید سال : 10,324
  • بازدید کلی : 101,255
  • منوی ویژه