loading...
خوره طنز ـ طنزوسرگرمی
.::♥تبلیغات♥::.


آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 92 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

به بابام می گم تلویزیونو بزن کانال دو …

میگه روشنش کنم ؟

پَـــ نَ پَــــ تو بزن دو من هُل میدم روشن شه

 


دارم به خواهر زادم دیکته میگم

رسیده آخر خط میگه دایی برم سر خط ؟

پَ نـــ پَ بقیشو رو فرش بنویس !

 


از دل درد دارم میمیرمو جلوی دستشویی دارم پیچ و تاب میخورم

بعد ۲ ساعت یارو اومده بیرون میگه دستشویی داری ؟

میگم پَـــ نَ پَـــ دیدم فضای مناسب و دلبازیه اومدم موج مکزیکی تمرین میکنم

 


آب خونه قطع شده بود

بعد که وصل شد یه آب زرد از شیر میومد

می پرسه زنگ لوله هاست؟

پــــَ نه پــــــَ سازمان آب واسه عذرخواهی اولش آب پرتقال می فرسته..!

 


دوستم پریده تو استخر داد میزنه میگه شنـــا کنم ؟

میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ بزار اهنگ تـایتـانیک بزارم آروم غرق شو..!

 


اومده تو اتاق ،قابِ عکسِ رو دیوار و دیده میگه : وای داداشتــــــــــــه؟

میگم: آره

میگه : عکسشـــــــــــــه؟

میگم پـــَــ نَ پـــَـــ خودشه ، گذاشتمش رو دیوار با دمپایی کوبیدم رو صورتش،چسبیده به دیوار!!!

 


داریم بازیه بارسا و رئالو نیگا میکنیم

دوستم پای تلویزیون خوابش برده بود

مسی که گل رو زد همه پریدن تو هوا و خوشحالی کردن

یه دفعه دوستم از خواب پرید و گفت چرا خوشحالین؟گل شد؟

گفتم پَــ نَ پَــــ عروسی بابامه

 


به دوستم میگم دارم واسه چند روز میرم آبادان

میگه واسه کار داری میری؟

پـَـَـ نــه پـَـَـــ یه دماسنج خریدم دارم میرم تو دمای بالای ۵۰ درجه تستش کنم

 


رفتم الکتریکی می گم آقا سه راهی دارین؟

میگه سه راه برق؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ سه راه آذری

 


پسره اومده خواستگاریم میگم من الان می خوام درس بخونم

می گه یعنی چند سال دیگه می خوای ازدواج کنی؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ ۱۰ دقیقه صبر کنی این صفحه رو بخونم درسم تموم میشه

 


یارو نشسته کنار خیابون نوک دماغش چسبیده به زمین

دوستم میگه : معتاده؟

میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخواد انعطاف بدنشو به رخ بکشه

 


تو صف بربری نوبتم شده

یارو میگه بربری میخوای؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدم از شاگردت تایپ یاد بگیرم

 


با ماشین افتادیم ته دره یارو میگه زنگ بزنم آمبولانس بیاد؟

میگم : پـَـَـ نــه پـَـَــــ یه مشکل درون خانوادست خودمون حلش می کنیم

 


صدای خروپفش کشتمون !

تکونش دادم از خواب پریده

میگه سر صدام اذیتت می‌کنه؟

میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ جنس صداتو دوست دارم

می‌خواستم بت بگم سعی‌ کن تو اوج که میری رو تحریرات بیشتر کار کنی‌!

 


از تاکسی پیدا شدم به راننده نیگا میکنم

میگه باقی پولتو میخوای؟

میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام یه دل سیر نیگات کنم که میری دلتنگت نشم!

 


تو پارک رفتم دستشویی اومدم بیرون یکی جلومو گرفته!

میگم پولیه؟

میگه پـَـَـ نــه پـَـَــــ من اینجا نشستم پشه ها نیان تو براتون مزاحمت ایجاد کنند

 

جلو توالت عمومی آقاهه میگه ببخشید شما هم تو صف توالت وایسادین؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ ما سوسکیم اومدیم عید دیدنی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قالب سایت چطوریه؟
    سایت ما را در چه حدی میدانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 479
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 420
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 763
  • بازدید ماه : 1,746
  • بازدید سال : 11,861
  • بازدید کلی : 102,792
  • منوی ویژه