loading...
خوره طنز ـ طنزوسرگرمی
.::♥تبلیغات♥::.


آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 90 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

یه کار خوب برات توی مرغداری پیدا کردم ، زیاد سخت نیست فقط وقتی دارن مرغ ها رو سر می برن تو باید جوجه ها رو دلداری بدی !!!

 

 

میدونی فرق تو با فندوق چیه ؟

.

.

.

فندوق یک مغز کوچولوه داره که تو اونم نداری !

 

 

اگه از کنار یه خر رد شدی " ار ار " کرد ، بدون زوج مورد علاقشو پیدا کرده ...!!! ( بهت تبریک می گم ... خیلی بهم میاین ! )

 

 

اگه دوست داری عمیق ترین ، طولانی ترین و محکم ترین بوس دنیا رو تجربه کنی بیا پیش خودم تا لباتو بذارم ..... رو لوله جارو برقی

 


چند تا اس ام اس جدید اومده زنگ بزن برات بخونم ، هزینه ام زیاد نشه

 

 

امروز داشتم از جلو گلفروشی رد می شدم دیدم قشنگترین گل دنیا نیست.... نگران شدم....... اس ام اس دادم بگم گوسفند برا چی خوردیش...؟!!

 

 

میدونی چطوری میشه یه خنگ رو گذاشت سر کار؟ پایین رو بخون !
.
.
.
میدونی چطوری میشه یه خنگ رو سر کار نگه داشت ؟ بالا رو بخون !

 

 

مشخصه موبایل ندیده ها :
۱- وقتی موبایلشون زنگ می خوره خنده شون می گیره
۲- وقتی بهشون زنگ می زنن دیر جواب می دن
۳- وقتی براشون SMS سرکاری میاد تا آخرش می خونن !

 

 

از فردا دخترهایی که مانتوی تنگ ، شلوار کوتاه ، موی بلند ، روی سیاه ، ناخن دراز ، واهو واهو واه ...

 

 

ویژگی های گوسفند : ۱) بو می دهد . ۲) علف می خورد . ۳) گاهی می خوابد .

۴) پرواز نمی کند . ۵) اس ام اس سرکاری را با دقت می خواند !

 

 

هه هه هه گول وخوردی . من اس ام اس نبیدم . وجدان مبایلت بیدم . فقط وخاستم منو از جیبت در ویاری کمی هوا وخورم جیییییییییییگر !

 

 

 

عوضی چرا اس ام اس نمی دی؟...............................................

........برنامه امشب سینماهای تهران و شهرستان ها !

 

 

معادله جالب: از سن خودت ۲۰ سال کم کن. باقیمانده رو با ۷ جمع کن. اگه عدد زوج بود با ۱ جمع و اگه فرد بود از یک کم کن. اگه رنگ تیره رو دوس داری ضرب در ۳ کن و اگه رنگ روشن رو دوس داری ضربدر ۳٫۵ کن. نتیجه نهایی رو ول کن. حال خودت چطوره ؟

 

ببینم اگه یه روز از خواب بلند بشی ببینی اونی که خیلی دوستش داری گذاشته رفته ..... صبحونه چی می خوری ؟؟؟!!!

 

 

یه ضرب المثل نمی دونم کجایی میگه که به هیچ کس به جز خودت و خرت اعتماد نکن !

منم به جز خودم و خودت به هیچ کس اعتماد نمی کنم !!!

 

 

می دونم تا اس ام اس میاد دعا می کنی من باشم خواستم بگم دعات مستجاب شده !!!

 

 

زندگی بدون عشق مثل شلوار بدون کشه ... عشق من کجایی ؟ آبروم داره می ره !

 

 

سوال روان شناسی:
با جواب دادن به این سوال میتوانید بفهمید افسرده هستید یا نه!
.
.
.
.
سوال: آیا افسرده هستید !؟

 

 

شترها چهار دستن:
۱)شترهایی که در خواب پنبه دانه می بینن
۲) شترهایی که با بارشون گم می شن
۳)شترهایی که در خونه ها می خوابن
۴)شترهایی که اس ام اس می خونن
تقدیم به تنها شتر پرنده ی قلبم

 

 

تازگیا طلا شدی
گم شدی کیمیا شدی
دیگه اس ام اس نمی زنی
عین غریبه ها شدی


رفتم کافی شاپ دیدم همه با دوس دختراشونن من تنهام!
گوشیمو در آوردم که مثلا" زنگ زدم!الکی با گوشیم حرف زدمو گفتم:بیا ببین خواهرت با دوس پسرشه!
یعنی 80درصد دخترا فرار کردن!خخخخخ





ی روز 
فردوسی داشته قدم میزده,دختره میاد میگه:فلدوسی,شاعلم,عجیجم چیکا میتونی؟
فرودسی میگه:بسی رنج بردم در این سال سی دخترا ریدن تو این فارسی!!!!




پسرا یه اصل مهم تو زندگیشون دارن :
اگه دستت به چیزی نمیرسه، پات حتما بهش میرسه




اوضاع جوری داره پیش میره که رییس جمهور بعدی با شعار “با من دیگر دربی مساوی نمیشود” روی کار میاد!




اگه دیدی دختری به درختی تکیه کرده,بدان کلیپسش تو درخت گیر کرده,برو کمکش کن در بیاره



ارسال توسط:محمد از جهرم





پسرا سه جا از دخترا کم میارن همیشه. . .
1 – نمره گرفتن از استاد
2 – لایک گرفتن تو فیس بوک
3 – تاکسی گرفتن تو خیابون



تو خونه ما همه اتفاق نظر دارن من مسلمون نیستم
ولی با این حال هروقت مادرم میگه یه مسلمون بره نون بخره ،
همه با انگشت منو نشون میدن




مشکل این نیست دختر خوب پیدا نمی کنم که بگیرمش ،
مشکل اینه که دختر خوبو به من نمیدن !





ﺍﻳﻦ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﻳﺎﻥ ﻋﺰﻳﺰی ﻛﻪ ﻓﺼﻞ ﺍﻣﺘﺤﺎﻧﺎﺕ ﻓﻴﺴﺒﻮق مبارکو ﺩی ﺍﻛﺘﻴﻮ ﻣﻴﻜﻨﻦ ،
ﺍﻳﻨﺎ ﻫﻤﻮﻧﺎﻳﻴﻦ ﻛﻪ ﺗﻮ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺧﺮﺩﺍﺩ ﻣﺎﻩ ﺳﺮﺷﻮﻧﻮ ﺑﺎ ﺗﯿﻎ ﺍﺯ ﺗﻪ ﻣﻴﺰﺩﻥ

میدونین مورچه های نر و ماده رو چجوری از هم تشخیص میدن؟

از رو كلیپس دیگه







دانشمندان کشف کردند خورشید روز ها بی جهت روشنه .در اصل شب ها که تاریکه باید روشن باشه!






خیلی خوشحالم كه هنوز تلفن خونمون فیلتر نشده..






نصیحت حیف نون به مگس روی تلویزیون: کور میشی بدبخت بیا اینجا باهم نگاه کنیم






ﺭﻓﺘﻢ ﺣﺸﺮﻩ ﮐﺶ ﮔﺮﻓﺘﻢ
ﺭﻭﺵ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﺣﺸﺮﺍﺕ ﻣﺰﺍﺣﻢ
ﺗﺎﺯﻩ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﯾﻪ ﺳﺮﯼ ﺍﺯ ﺣﺸﺮﺍﺗﻢ ﻫﺴﺘﻦ ﮐﻪ ﻣﺮﺍﻫﻤﻦ !
ﻣﻮﻧﺪﻡ ﺑﺮﺍ ﺍﻭﻧﺎ ﭼﯽ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﮐﻪ ﺍﺫﯾﺖ ﻧﺸﻦ !




دقت کردین همیشه نصف بیشتر جواب سوالا بعداز امتحان یادمون میاد؟





یبار یه مورچه میفته تو گودال جای پای فیله داد میزنه میگه افتادم تو دام عاشقی نفهمیدم نفهمیدم




غمگینم…! مانند مادری که…. تازه از ارایشگاه اومده ومیببنه ابروهای برداشته پسرش از ابروهای خودش قشنگتره…




از طرف میپرسن قویترین حیوون دنیا چیه میگه مورچه میپرسن چرا میگه یبار رفت تو سوراخ پریز اومدم با میخ درش بیارم همچین لگدی زد که پرت شدم تو توالت خونه همسایه.




در پی فیلتر شدن وی چت
"وی چت شما هم غیر فعال شده؟"
بهانه ی جدید پسرا واس باز كردن سر صحبت با دخترا
هعی خدااا، خوبه حالا من برم معتاد شم بدون وی چت؟ سرگرمیمونو به فنا دادن




دست هر كی رو گرفتیم جفتك انداخت!
لامصب دست نیست كه
آزمایش حیوون شناسیه. . .







تو فامیل ما باید اسم فصل امتحانات را بذارند فصل دید وبازدید وشب نشی
والا فک وفامیله ما داریم؟؟؟؟؟

شیر یا خط دانشجویی :اگه شیر اومد میخوابم ! اگر خط اومد فیلم میبینم ! اگه راست ایستاد درس میخونم !!





مورد داشتیم پسرا خودشونو پشت کلیپس دخترا قایم کردن تا استاد نفهمه که دارن چرت میزنن



تو باهوشی تو حافظه خوبی داری مطمئنم قبول میشی..پیامک تلقینی ، شاید فرجی شد!





مورد داشتیم دختر تو دانشگاه با کفش انگریبرد امده بود...






با تقلب بسی امید است              بی تقلب برگه سفید است





دانشجویان عزیز!
مرگ حقه
سلف دانشگاه وسیله است !





خرخون مجرم نیست، بیمار است.
بیایید با خرخون ها مثل بیماران رفتار کنیم...!
« ستاد حمایت از بیماریهای خیلی خیلی خاص!!»






مورد داشتیم ترم اولی رو از طرف دانشگاه میبردن اردو..گفته ببخشید رضایت نامه هم بیاریم.....
دیدم ک میگما...





از تفریحاتم تو کلاس اینه که . . .
.
دخترا رو صدا میزنم تا برمیگردن ؛
جوری که استاد بشنوه داد میزنم برگرد خانوم فلانی . .







منو از نمره میترسونی ؟
من زندگیمو باختم استاد . . .
برو از خدا بترس . .
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قالب سایت چطوریه؟
    سایت ما را در چه حدی میدانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 479
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 498
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 856
  • بازدید ماه : 1,839
  • بازدید سال : 11,954
  • بازدید کلی : 102,885
  • منوی ویژه