loading...
خوره طنز ـ طنزوسرگرمی
.::♥تبلیغات♥::.


آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 78 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

سوختن غمهایت را در آخرین 4شنبه سال آرزو دارم

.

.

اس ام اس چهار شنبه سوری92

.

.


سلامتی بچه های قدیم که از این ترقه قرمزا میزاشتن زمین
بعد با آجر میزدن روش !!!

.

.

اس ام اس چهار شنبه سوری92

.

.

چهار شنبه سوری روز ملی مبارزه با آرامش
اعصاب بر شما ترقه بازان گرامی مبارک باد !
ستاد روانی شدگان چهار شنبه آخر سال !

.

.

اس ام اس چهار شنبه سوری92

.

.

امشب شب چهارشنبه سوریه و میخوام بیاد توکه نیستی ...
بالون آرزویی به آسمون بفرستم
و آرزویم را هم که دگر تمام مردم شهر میدانند ...
توهم بگو آمین

.

.

 

اس ام اس چهار شنبه سوری92

.

.

به یاد سرخی گونه هات،درخشش چشمهات،سوزانندگی لبهات،داغی عشقت،

از رو آتیش میپرم دوست دارم آتیش پاره چهارشنبه سوری مبارک.

.

.

اس ام اس چهار شنبه سوری92

.

.

دستت را بمن بده از آتش بگذریم،آنان که سوختند همه تنها بودند(زرتشت)
زنده باد آیین ایرانی، فرخنده باد چهارشنبه سوری

.

.

اس ام اس چهار شنبه سوری92

.

.

آتش روشن کردم وعهدکردم تا خاموش شدنش دعایت کنم میدانم به آنچه میخواهی میرسی چرا که من  هربار یک هیزم اضافه میکنم!
چهارشنبه سوریت مبارک.

.

.

 

 

.
.
خداجون
یه کاری کن امشب که از رو آتیش میپره یخ دلش آب شه بهم بگه دستتوبده به من باهم بپریم!

.
.

اس ام اس چهار شنبه سوری92

.
.

زردی در سرخی گم میشود،دلها در آتش سرخ میشود،این چهارشنبه  بهانه ایست تا دلهای آتش گرفته خاکستری شوند.
/روز جشن آتش بر دل سرخی ها مبارک/

.

.

اس ام اس چهار شنبه سوری92

.

.

چهارشنبه سوری در پیش روی ماست
همه بدبختی ها در پشت
روزای خوش همه در پیش
چه غوغا میکنه آتیش !
چهار شنبه سوری مبارک

.

.

اس ام اس چهار شنبه سوری92

.

.

تو مسیر رسیدن بهار شاخه های خشکیده دلتو تو آتیش امروز بسوزون تا گرم شه دل مهربونت!
4شنبه سوری مبارک!

.

.

اس ام اس چهار شنبه سوری92

.

.

سرخ میشوی، وقتی میشنوی: دوستت دارم
زرد میشوم، وقتی میشنوم: دوستش داری
چهارشنبه سوری راه انداختیم سرخی تو از من ، زردی من از تو همیشه من میسوزم و همیشه تو میپری . .

.

.

 

اس ام اس چهار شنبه سوری92

.

.
پیشاپیش آغاز مانور جنگ جهانی سوم
و شبیه سازی انفجار های قاره ای
و آزمایش بمب های اتمی
بر تو مسئول ویژه برگزاری مراسم مبارک !

.

.

اس ام اس چهار شنبه سوری92

.

.

 تو کوچه ترقه زدند، پیرزنه دم در وایساده بود هفت جد یارو رو نفرین کرد
دو دقیقه بعد نوه خودش ترقه زد در حد بمب هیدروژنی!
پیرزنه گفت: قربون قد و بالات مادر مواظب باش!!

.

.

اس ام اس چهار شنبه سوری92

.

.

واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه
چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه
غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو
چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو

.

.

اس ام اس چهار شنبه سوری92

.

.

سلام چهارشنبه سوری جایی قرار نذاری کار واجب باهات دارم
آحه آتیش کم داریم آتیش پاره

.

.

اس ام اس چهار شنبه سوری92

.

.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قالب سایت چطوریه؟
    سایت ما را در چه حدی میدانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 479
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 229
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 572
  • بازدید ماه : 1,555
  • بازدید سال : 11,670
  • بازدید کلی : 102,601
  • منوی ویژه