loading...
خوره طنز ـ طنزوسرگرمی
.::♥تبلیغات♥::.


آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 90 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)
strong>

لطفا توی نظرات اعلام کنید

 

قدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد

به مادرم…

که مهرش تا ابد در دلم جای دارد.

تو بهترین گل، میان شهر گلهایی

تو رنگ آفتابی،

شب که می رسد، مثل ستاره

مادر خوبم، روزت مبارک

—-”اس ام اس تبریک روز مادر و روز زن”—-

مادر خوبم ، روزت مبارک

به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود

و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود

روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد . . .

—-”اس ام اس تبریک روز مادر و روز زن”—-

لبخند مهربان تو جان در تنم دمید

فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو

دست نوازش تو به فریاد من رسید…

مامان مهربونم فرشته ی زندگیم روزت مبارک

—-”اس ام اس تبریک روز مادر و روز زن”—-

گفتم مادر..

گفت جانم…

گفتم درد دارم..

گفت دردت به جانم..

گفتم گرسنه ام..

گفت بخور از سهم نانم…

گفتم کجا بخوابم؟؟

گفت روی چشمانم…

اما یک بار نگفتم من خوبم ، من شادم،،

همیشه از درد و رنج گفتم!!

به سلامتی مادر،،

برای اینکه دیوارش از همه کوتاه تره،،

هیچ وقت نگفت من، همیشه گفت بچه هام…..

روز مادر ،، این گل زیبای خلقت مبارک….

 

برای ادامه خواندن اس ام اس تبریک روز مادر و روز زن لطفا به ادامه مطلب بروید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قالب سایت چطوریه؟
    سایت ما را در چه حدی میدانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 479
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 220
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 563
  • بازدید ماه : 1,546
  • بازدید سال : 11,661
  • بازدید کلی : 102,592
  • منوی ویژه