loading...
خوره طنز ـ طنزوسرگرمی
.::♥تبلیغات♥::.


آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 111 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)
تو راهش...
گاهی وقتا باید مثه کوه بود محکم
گاهی وقتا مثه آب نرم 
گاهی وقتا ....
یك لحظه تمام آسمان را در هاله ای از بلور دیدم 
 خود را و ترا و زندگی را در دایره های نور دیدم 
 گویی كه نسیم داغ دوزخ پیچیده میان گیسوانم
به سلامتی عشقم که خیلی دوسش دارم اما با یکی دیگست ....
ولی به روش نمیارم!
خداروشکر بعد اینهمه زندگى ماهم یه چیزى شدیم ... 
.
.
فراموش !!!
چجوری برات از یه عاشق بگم
که حتی نمیدونی تو فکرته
نگفته جوابت را میدونه دل
واسه اینه که اینقدر ساکته...@
بی تو هم می شود
زندگی کرد
قدم زد، چای خورد، فیلم دید، سفر رفت؛ ...
فقط بی تو نمی شود به خواب رفت !
مگه نرخ خوبی چنده 
که تو برگای برنده
تو به این راحتی سوختی.........
عروس شعر من ای گل توهستی 
که روز و شب به رویائیم نشستی
ولی هنگام رفتن آخرین روز 
جفا کردی دل من رو شکستی
مثل گلی که ثانیه شماری میکنه واسه باز شدن
و دیدن خورشید منتظرم تا تو را ببینم ای خوب من
من در بهشت او را میخواهم و او دیگری را ...
متحیرم که خدا چه جوابی برای دلم دارد !!
گیتار زندگی همیشه شاد نمینوازد...
اما دوستش بدار چون غمش هم خاطره میسازد....
ای کاش اختیار زمان دست من بود
تا انقدر زمان با تو بودن را طولانی کنم که زمانی
 برای دور از تو بودن نمانده باشد!
من دلم تنگ است و یار دلتنگ نیست
حال دل از من نمی پرسی چرا
حال پرسیدن که دیگر ننگ نیست
من که جز تو،
کسی را ندارم!
ولی چرا... حواسم نبود تو را هم ندارم!!
پر از اشکم... 
ولی میخندم به سختی
به قول فروغ که میگفت:
شهامت میخواهد سردباشی و گرم بخندی!
گاهی شاپرکی می گیری ، خیلی آرام تا رهایش کنی
شاپرک میان دستانت له می شود
نیت تو کجا و سرنوشت کجا؟!
این روز ها شبیه جودی ابوت شده ام.
برای بابا لنگ درازی می نویسم که خودم هم نمیشناسمش!....
می پذیرم این شکستو ...
چون همیشه خواستنی ها داشتنی نیستـــــ....
دستمال من که هیچ...!
تمام زندگی من
بی تو......
زیر درخت آلبالو گم شده !!!
مرد میخواهد
.
.
.
.
خاطرات را بدون اشک مرور کردن....
دل به دلم که ندادی"
پا به پایم که نیامدی"
دست در دستم که نگذاشتی"
پس سر به سرم نگذار که...
"قولش را به بیابان داده ام"
این روزا هیچکس واسه شکار کردن از طعمه استفاده نمیکنه
{دوستت دارم}بهترین طعمه و کم هزینه ترین روشه......
بهترین آرزوها از آن توست
آری چون تو خود بهترین آرزویی. . .
در سینمای چهار بُعدی چشمانت
برنده ی هفته سیمرغ بلورینِ بهترین تماشاچی می شوم . . .
ای باغبان در را باز کن که من فرد گلچین نیستم
به دنبال یک گلم دنبال هر گل نیستم
عشق اگه واقعی باشه راضی به رابطه ناسالم نمیشه!
بلکه از راه درستش به معشوقش میرسه....!!!!
بگذار دنیا از حسادت کور شود
انگشتانت چه زیبا به دستانم می آید...
عشق یعنی وقتی یه جا ی خیلی شلوغ یهو بوی عطرشو حس میكنی 
عمیق تر نفس بكشی
این محاله این فقط یه اشتباست 
عشق من پاکه مثه فرشته هاست
عشق من اهل زمین نیست میدونم
عشق من هدیه ای از سوی خداست
دوست دارم بدانم دوست داشتن را چگونه دوست می داری
تا دوستت بدارم آنگونه که تو دوست میداری...  
منو تو یه عمره دوتا خط صافیم...
شده عادت ما که رویا ببافیم...
بشینیمو عشق و به بازی بگیریم...
واسه زندگی کردنامون بمیریم...
عشق اگرچه حرف ربط نیست
ربط می‌دهد مرا به تو
شوق را به جان
رنج را به روح ؛
همچنان که باد
خاک را به دشت
ابر را به کوه.
واژه را به تازیانه میگیرم...
اگردر ذهنم جز...
یاد تو جارے شود...!
نیمه گمشده ام نیستی تا با نیمه دیگر به جستجویت برخیزم
تو،
تمام گمشده منی...!
مهم نیست عمرکوتاه باشد یا بلند
مهم نفسهایی ست که با تو کوتاه و بی تو بلند کشیده می شود
عشق مث کشیدن دوسر یه کش میمونه
که دو نفر دارن میکشنش...
اگه یکی یهو ولش کنه...
دردش واسه کسی میمونه...
که هنوز اونو سفت نگه داشته...
میگند عمر سفر کوتاست خدایا
یارم حالا توی راست خدایا
از سفر میاد یار من امروز 
گره وا میشه از کار من امروز
آشوب...
 همان حس غریبیست که
وقتی لبهای تو لبخند نباشد، دارم...
می خواهم
گره بخورم در تو
آنقدر سخت که با دندان بازم کنی...
به اندازه ی یک پلک
تو را دیدم
پس چرا می گفتند:
«عشق کورم کرده است»
حتی وقتی نمیبینمت دلم برات تنگ نمیشه
چون تو توی تک تک لحظه های منی عشقم
بعد ترها فیزیک اثبات می کند که وقتی باران می بارد،
جای خالی بعضی ها بزرگ تر می شود
آفتاب مدام من؛؛
آفتابگردان توأم؛؛
بچرخی؛؛می چرخم؛؛
بگردی؛؛می گردم؛؛
غروب شود؛؛چشم می بندم؛؛
♥ عـــشـــــق مثل نــمـــاز میمونه...!
♥ وقتی نــیــــت کردی دیگه نباید اطرافت رو نگاه کنی ... !
چشم هـآیت ؛
حرف هـآیم را شعر می کند ،
این وسط من هیچ کـآره ام .... 
پرسه زدن در خیالت!
زیباترین نیاز من است...!
 هوایم باش.. تا نفسم نگیرد...!
در شعرم به جای تو نوشتم گل
 و از آن به بعد هر روز دفترم را می‌بویم
می پرسی : چقدر دوستم داری؟
می خندم: جهان را متر کرده ای؟
تـــو همانــی كه دلــم لك زده لبخنـــدش را
آن كه هرگـــز نتوان یـافت همانـــندش را...
آن روز که هم دیگر را یافتیم یافتنمان هنر نبود
هنر این است که هم دیگر را گم نکنیم
از سـرمـای زمـسـتـان نـمـی تـرسـم,
وقـتـی بـه تـو گـرم اسـت “دلـم” ...!!!
گلم بیرون هوا سرده
بُـــــدو بیا تو قلبم سرما نخوری
عاشق شدن خیلی راحته… هممونم خوب بلدیم عاشق بشیم..
چیزی که مهمتره و خیلی سخت تره اینه که عاشق بمونیم…
عشق مثل گل مراقبت می خواد وگر نه پرپر می شه…
بیاید بیشتر مراقب عشقامون باشیم..
من رسم دوستیم مثل نان نیست!
که گرمش در سفره دل باشد و سردش سهم نمکی...!
چه گرمای حضورت و چه سرمای نبودنت باشد...
همیشه هستی...
همین حوالی...
در قلبم...
بادبادک ها هر چقدر هم که اوج بگیرند هنوز با نخ اسیر زمین اند!
من اما با تو...
با آغوش گرمت...
با تمام بوسه هایت...
روی همین زمین به اوج میرسم!
تو بمان...
حتی اگر ساکت و مشغول کارهای خودت باشی!
همین که شاهد حضورت باشم کافیست!...
وقتی پایان همه بن بست های زندگی ام تــــــــ♥ـــــــو، ایستاده ای!
کاش زندانی بن بست ها شوم و فقط تــــــ♥ـــــــــو کنارم باشی!
میگن عاشقا بارون و دوست دارن ولی من یه چیزی رو هیچوقت نگفتم...
چه بارون بباره چه بارون نباره با هر اتفاقی به یادت می افتم...
من ازهفت سنگ میترسم،
میترسم آنقدر سنگ روی سنگ بچینیم كه دیواری مارا ازهم جدا کند...
بیا لى لی بازی كنیم كه در هر رفتنی دوباره برگردیم...
واسه دوست داشتن توبود.... ...اگه من اومدم دنیا
توازموندن میگیو من ..... .بازم آرووم میگیرم
 بازم حرفای شیرینو..... .منی که تحت تاثیرم
هوا سرده,
مواظب باش كسی از سردی ها
به گرمی قلبت پناه نبره!!
واژه را به تازیانه میگیرم...
اگردر ذهنم جز...
یاد تو جارے شود...!
نیمه گمشده ام نیستی
تا با نیمه دیگر به جستجویت برخیزم
 تو، تمام گمشده منی...!
به سلامتی پسر17ساله ای که به عشقش گفت
هنوز زوده واسه دوستی بزار چندسال دیگه با دسته گل میام .
پرندگان هنگام پرواز هیچ مرزی نمی شناسند
انسانها هنگام دوست داشتن
چشمت را شعـــر می کنم ؛
چشمک مـــی زنی ...
قافیه به هــم می ریزد !
داشتنت ...
مثل نم نم بارون جاده شمال،
مثل خواب بعد از ظهر، 
مثل آهنگ های قدیمی،
مثل دیالوگ های فیلم شب یلدا
آی میچسبه ...
جای رد پای، تو توی قلب من
پر نمیشه هرگز، تویی تمام من
کوک تار قلبم، تار موی توست
تک دلیل بودن، بودن کنار توووووست
مادر بزرگ میگفت:
قلبت که بی نظم زد از همیشه عاشقتری....
اشکت که بی اختیار ریخت ازهمیشه دلتنگ تری...
شبت که با درد گذشت فکرت از همیشه درگیرترست....
یه بوس لیمو شیرینی برات فرستادم ،
زود بگیرش تلخ نشه !
دلم واسه‌ت پاره پوره شده بود،
دادم دوختنش، حالا تنگ شده !
آرزو دارم دلت از غصه ها خالی شود
سهم تو از زندگی یك عمر خوشحالی شود .
لبخند ارزانترین راهی است
كه می توان توسط آن نگاه را وسعت داد
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قالب سایت چطوریه؟
    سایت ما را در چه حدی میدانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 479
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 328
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 671
  • بازدید ماه : 1,654
  • بازدید سال : 11,769
  • بازدید کلی : 102,700
  • منوی ویژه