loading...
خوره طنز ـ طنزوسرگرمی
.::♥تبلیغات♥::.


آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 132 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)
به بعضیا باید گفت :
شما دکترای نساجی داری از بس نخ دادی !!
آغا اعتراف میکنم من تازه فهمیدم
داداشم که دو کلاس از من بزرگتره
تو شناسنامه ۹ماه و ۱روز از من بزرگ تره !!!!!!
به بعضیا باید گفت :
عزیزم نصف آفریقا رو من سیاه کردم
ذغالتو بنداز اونور . .
تاحالا دقت کردین اتصال باسن به شوفاژ
از بزرگترین لذت های دنیوی محسوب میشه؟
نفس هایم بی تو ،،
بوی خاکستر سیگار پیرمردی را می دهد ،،
که به جوانی ازدست رفته اش می اندیشد...!!!
سیب زمینی که مامان من خلال میکنه
پیشرفته ترین دستگاههای روز دنیا هم نمی تونن
همشون یه شکل و یه اندازه،
به سلامتی همه مامانای دنیا
زیبایی قلبت را نمیشود ترسیم كرد...
اما مهربانیت را لمس میكنم.
چرا همیشه به سلامتی یکی دیگه؟؟؟
ایندفه به سلامتی خودم و خودت که عاشق خـــــــــــــــداییم،
وقتی خدامونو داریم
دیگه نیازی به عشق زمینی نداریم.!
فاصله ها دروغند وقتی
مهربانی تو هنوز با نبودت
احساس میشود
قدیمــا به کســی که به پــات میــموند
میگــفتن"وفــادار"الان میگــن"آویـــزون"..
هوا خوب است بیا برویم کمی قدم بزنیم
نگران نباش..
دوباره باز میگردانمت به قاب عکس.
بسلامتی خودمون....!!!!
که تو آتیش کسایی سوختیم...
که حتی یک بار هم.......
برامون تب نکردن.....!!!!!
میگن غمتو ب هیچكس نگو ...
حتی ب چشمات چون اونم اشك میریزه و رسوات میكنه!!
هدف از آفرینش بعضی ها فقط اینه که

 با بودنشون به ما ثابت میکنن
که تنهایی چه نعمت بزرگیه !
من یه بهمنیم!
خودمم،شبیه کسی نیستم......
اگه می خوای مثل بقیه باشم،بقیه هستن!
بهمنی=خاص
سلامتی اینکه
نتیجه اعتراف هیچکس به عشقش،
شکستن غرورش نباشه..
خسته ام...
نه از راهی که امده ام...!!!
یا انتظاری که گاه امانم را میبرد...
خسته ام از تکرار ندیدنت....!!
مراقب من باش!
از من فقط تو مانده‌ای . . .
گفتم : هستی ؟
گفت : هستم .
اما نبود ...
کاش می دانست تمام هستی ام را پای نیستی اش ریخته بودم .
من می دانم...
جنگ جهانی سوم بر سر تو خواهد بود...
میدونی جنتلمن واقعی کیه؟؟
اونی که حسادت بقیه زنا رو نسبت به همسرش تحریک کنه
نه اینکه حسادت همسرشو نسبت به بقیه زنا تحریک کنه.
من و تو..دستهای گره خوردمان...
شانه به شانه...قدم به قدم.....
یک جاده پاییزی و نم نم باران....
دنیا!!!!!!!بایست
بادبانم باش
بگذار هرچه حرف پشت مان می زنند مردم
باد هوا شود
 دورترمان کند !
حق دارند این چشم ها...
اگر هنوز هم...
خیره می شوند به دور دست ها....
این چشم ها...
پشت سر مسافرشان آب ریخته اند...!
هرچه میگردم نیست...ردِ پایت را میگویم
انگار زیر سنگ فرش این خیابان لعنتی پنهان شده است
یا شاید من... در خیالم با تو قدم زده بودم ...
(تقدیم به عشقم كه همیشه تو رویا همدمم بود)
دانی از زندگی چه می خواهم؟!!؟؟
من؛ تو باشم... تو.... پای تا سر تو
زندگی گر هزار باره بود
بار دیگر تو.... 
بار دیگر تو...
عشقم خوب میشوم
وقتی لبخندت را میبینم
به سلامتیه چشمای لیلی چون پشت چشاش نوشته بود؟
نفرین به جهانی که غمش قسمت ماشد....
چه سربه راه است.
"یادت" را می گویم!
از گوشه دلم تکان نمی خورد
یه بوس لیمو شیرینی برات فرستادم ،
زود بگیرش تلخ نشه !
 دلم واسه‌ت پاره پوره شده بود،
دادم دوختنش، حالا تنگ شده !
مرداب برای به دست آوردن نیلوفر سالها میخوابه تا آرامش نیلوفر بهم نخوره.
پس اگه کسی رو دوست داری برای داشتنش سالها صبر کن !
خدایا...
 زندگی ات مانند حرف "پسر بچه ایست،
که گریه کنان به مادرش میگفت
هم "میزنی" هم میگی "گریه نکن"!!!
اونایی که از لبخندت میخندن
بهترین آدمای زندگیتنن...
اونا رو اذیتشون نکن...
سلامتی خیاطی که نمیدونه
دل تنگش رو کجا ببره…
"شما" گرجه واژه محترمی ست
اما 
"تو" شدن لیاقت میخواهد....
شرم دارم با ترازوی کودک گرسنه کنار پیاده رو،
وزن سیری ام را بکشم.
به نظر من اگه یه خر آدمو بوس کنه
بهتر از اینه که یه بوس آدمو خر کنه!!!!   
تو را مثل قانون…
کسی رعایت نمی کند؛
چرا غمگینی دلم؟
تو را برای شکستن سرشته اند…!
زندگی را دور بزن....
آنگاه که بر بلندترین قله ها ایستادی....
لبخندت را نثار تمام سنگریزه هایی کن که روزی پایت را خراشیدند....‍‍
خنده ادمک روی برفا
روزای خوبمو زنده کرده
دلم گرمه هیچکی نمیشه
سردمه سردمه خیلی سرده
بازدوباره داره برف میباره
باز چه ساکت چه کم حرف میباره
می شه پرنده باشی ، امّا رها نباشی ...
می شه دلت بگیره ، اسیر ِ غُصّه ها شی
خدایا یا نوری بیفکن یا توری ...
ماهی کوچکت از تاریکی این اقیانوس می ترسد !!!
بی خیال گران ترین عطرها.....
ادم باید بوی معرفت بدهد....
اسـیـر غـربـت تـُنـگـم
خـودت كـ ه مـیـ ـدآنـی
نـمـیـ رود هـوس مـوج
از دل مـاهـی
بهترین آرایش ها در زندگی : عشق برای قلب
حقیقت برای لب ها ، بخشش برای چشم ها
نیکوکاری برای دست ها ، لبخند برای صورت
♥شاتوت♥
خسته کننده میشه برات همه چیز
وقتی روحت با جسمت اختلاف سنی داشته باشه....
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قالب سایت چطوریه؟
    سایت ما را در چه حدی میدانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 479
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 497
  • بازدید ماه : 1,480
  • بازدید سال : 11,595
  • بازدید کلی : 102,526
  • منوی ویژه