loading...
خوره طنز ـ طنزوسرگرمی
.::♥تبلیغات♥::.


آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 114 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)
بی تو وعده بهشت را هم نمیخواهم...
نبودنت شروع وعده های تلخ خداست...
میگویند آرزوی قشنگیست رد پای من و تو بر دشت پوشیده از برف،اما من...
به همان جاده ی خاكىِ خالی از برف نیز راضی ام فقط تو در كنارم باش.
چشمانت...
مهر باطلی بود بر تمامی آیاتی که
رخ تو را از من منع می کرد
نازنینم.
یه روز تشنه بودی واسه دیدنم کی امد که قلبت ازم سیر شد
دقیقا زمانی که وقتش نبود من دلگیر شدم تو دلت گیر شد
به حرمت رفاقت هیسسسسسسسس
عشقم تو بغل رفیقم خوابش برده
چشمهایت که عامل ویرانی من ند
حتی برایم یک قطره گریه نمی کنند . . . . . .
ان چشم های ابی دریاییت هنوز یک قطره گریه نیز برایم نمی کنند
این پیام فقط یک یاد آوری است !!!
...... خیلی دوستت دارم ......
من دفتری پر از غزلم . . . . .
از ترانه ام . . . . . . .
لبهایت عاشقانه هجایم نمی کند
به باران میمانی ...
گاه و بی گاه و بی اجازه ،
خیالت بر من میبارد
و من خیس خیس از تو ...
دنبال هیچ سرپناهی نمیگردم ...
دوست داشتنت در من بی انتهاست .
وقتى حالت خوب نیست و دارى قدم میزنى ،
رسیدن انصاف نیست
با مداد کودکیم مى نویسم دوستت دارم
چون کودکى هیچوقت دروغ نمى گوید !!!
اینطوری که تو منو دوست داری...
به من قول بده... تو هرگز منو ترک نمی کنی.......
حالم از این شهر به هم می خورد
کـار دل این است که غم می خورد
بـــاورِ مــن نیسـت کــه ایـن روزهــا
زنـدگـی ام بـی تــو رقـم مـی خورد
وقتی که رفته ای خاطراتت را میفرستی
میان تنهایی و دلتنگی رویاهایم سرک بکشد که چه ..؟!!!!
زبان دل مرا هیچکس جز دل تو نمیفهمد،
بیا ....
بیا که بی وجود تو،
 من لال شده ام!!!
خط سفید جاده مرا یاد خط عشقی کهنه می اندازد،
هر چند کمرنگ است اما یادش در ذهنم بازی زندگی را دنبال میکند...
دخترک میرقصد و من به زور میخندم،خاطره ها زنده میشود،تو مخندیدی و
من با تمام وجود میرقصیدم.....
من خوبم!عاشق نیستم،
فقط گاهی به یادش که می افتم دلم تنگ میشود،
همین..این که عشق نیست..هست!؟
همیشه فکر می کردم عشق فقط با یک نگاه آغاز می شود
کــاش مـی دانـسـتــم بـا چـه چیــزهایـی تــمـام مـی شـود
بگو نبارد برف..
 اینهمه سپید ننشیند بر زمین..
 حالا که رد پای ما کنار هم جفت نمیشود..
هر چیز را هم که “تقصیر” من بیندازی “عاشق” شدن من ،
تقصیر توست
عاشقتم عمرم..
فانتزی من اینه...
یه حرفی بزنه که ناراحت شم...
بعد من فقط نگاهش کنم خودش خجالت بکشه بیاد لپما ببوسه...@
یعنی میشه؟!!!
گفت : عاشقی مرد ،
بیا به یادش لحظه ای سکوت کنیم .
گفتم : اگر بخواهیم برای عاشقان سکوت کنیم ،
باید عمری را ساکت باشیم ...
دلم هنوز به خدا نگهدارت خوش است...
اگر قرار نبود برگردی اجباری نبود خدا مرا نگهدارت
نقاشی اش بد بود!!!!!!!!!!
ولی راهش راخوب کشید ورفت..
خدایا ما رابه آنانی که دوستشان داریم
برسان اگرچه در دوردست ها قرار داشته باشند
پاییز دلگیر نیست ،
دلم گیرِ پاییز است …
اینقده اونو میخوای.........
که اگه با اون بودیو..........
منو اتفاقی جـــایـــی دیـــدی نشناسی ...
فتی که چو خورشید زنم سوی تو پر 
چون ماه شبی میکشم از پنجره سر.....
افسوس که خورشید شدی وقت غروب 
افسوس که مهتاب شدی وقت سحر......
وقتی میایی تمام وجودم آرامش میگیرد
و چشمانت آرامش و به من هدیه میدهد
آهای زمستان!
حواست جمع باشد.
که دورتو و تمام شاعرانه هایت خط خواهم کشید اگر...
باآمدنت اوحتی"یک سرفه"کند...
روی دست شب هم مانده ام ...
حتی خواب هم مرا نمیبرد...
بی تو مدت هاست که خوش نمی گذرد...
فقط میگذرد!!!
خواستم چشم هایش را از پشت بگیرم
دیدم طاقت اسم هایی که میگوید را ندارم...
باهام بودی ولی همیشه میدونستم موندنی نبودی
ترس از نبودنت همه ی لحظه های قشنگ بودنت رو برام نابود میکرد
من با بودت نابود بودم چه برسه به نبودت !!!
بعضیا دوستیشون مثه قرص خوردن میمونه.....
هر هشت ساعت یه نفر..
من برای تو مینویسم
تو به نیت هر که دوست داری بخون
مـن گـاهــی خــودمـم فــــرامـــوش مـیـکــنم!!
چـه برســـه به اونایــی کـه از پـیـشـم رفـــتن...
سخت است میان خنده های مستانه ات نفس كم بیاوری...
نه از خنده...
از آن بغض لعنتی كه راه نفست را بسته...
حالم بهم میخورد از کلمه های:عزیزم،عشقم،گلمو... 
من را همان ببین صدا کن
من آخرین رهگذرم تو این خیابونِ بلند
دیر اومدم که زود برم ، دل به صدای من نبند
یه روز توی برقِ چشات خورشیدو پیدا می‌کنم
آی شب تارِ سوت و کور ! به آرزوی من نخند
حالم بده دکتر می گوید
فقط 2 راه دارم:I SEE YOU یاICU
سلامتی ۲afm که با:
صدامو داری
به احترامت هیچوقت حتی، من
نمینداختم نگامو جایی
حرف دل خیلیارو زد... داغ دل خیلیارو تازه کرد....
من میروم ......
باور كن میروم ....
اما ... دلم برای بجهنم گفتن هایت تنگ میشود !!!!
عمر زندگی کوتاست،مثل شعله کبریت
عمر هر چی جز عشق،مثل عمر کوتاهه
همسفر شدن مثل،در بدر شدن خوبه
پس قدم بزن با من،توی راه و بیراهه
شـــتــاب کــرد ...
بــرایِ رسـیــدن به مـــرگ
مــوتـورســوارِ جــوان ......!!

آرزوی قشنگیست...!!!
رد پای من کنار رد پای تو بر دشت پوشیده از برف ....

بـتـرسیــن از آدم ِ راسـتـگـو ...
کـه اگـه دروغ بـگــه 
حـرفــش سـنـد ِ !!
هـمـه بـاور مـیـکنـــن ... !!!

می شود گاهی هم بی خیال بود ...
ولی من میخواهم بی خیال بی خیالی شوم...
می خواهم....نه اصلا ولش کن همون بی خیال ...

پدر و مادر عزیزم ...
 کاشکی راه رفتن رو یادم نمی گرفتم
تا واسه همیشه مجبور میشدم دستانتان را در دست بگیرم .

بدرود "پدرم" ، امّا تو خواهی بود با من ...
تو خواهی گشت ...
درون قطرات خون در میان رگ‌های من …

به بعضیام باید گفت: عزیزم بی شعوریت ذاتیه
 یا خودتم در این راستا تلاش میکنی؟!!!

گاهی دلم از هرچه ادم است میگیرد/گاهی دلم دو کلمه حرف مهربانانه میخواهد
نه به شکل دوستت دارم ویا نه به شکل بی تو میمیرم
ساده باشد.مثل:دلتنگ نباش.فردا روز دیگریست

کسی که تموم دغدغه زندگیش زیبایی رنگ رژ لبشه.
توان تحمل درددل یه مرد رو نداره..
حرف یه مرد رو یا یه مرد میفهمه یا دود سیگارش.

غرور هدیه شیطان و دوست داشتن هدیه خداست
هدیه شیطان را به رخ هم میکشیم و هدیه خدا را ازهم پنهان می کنیم!



یه وقتایی وقتی میگن " شب خوش " ینی نذار با این حالم بخوابم ... 
اینو بفهمین ...



همه میخواهند یشریت را عوض کنند
دریغا که هیچ کس در اندیشه نیست که خود راعوض کند......

مخاطب خاص من!
خاص بودن خاصیت توست!
تــو همیشه خاص می مونی چون سلیقه ی منی
هر جای این سرزمینی باش !
فقط هر روز خنده هایت را برایم پست کن !
قلب من برای تپیدن
نیاز به انگیزه دارد ...!
باران می بارد امشب
دلم غم دارد امشب
ارام جان خسته ره می سپارد امشب
چه شده؟ ای دل دیوانه هوایش کردی؟
با دو چشمان پر از اشک صدایش کردی؟
گفته بودم که دلش معدن بی معرفتی ست
تو نشستی و دلت خوش به وفایش کردی؟
روزگار با حواسم
angry birds بازی میکند!
پرتش میکند سمت تو!!
خیلی دلتنگ شده ام!
اما نمیدانم خیلی را چگونه بنویسم
که "خیلی"خوانده شود
اکنون روز آنست که خویشتن را دریابی 
و عشق را به خود هدیه دهی و بردباری را
که سخت نیازمند آنی
و امروز هم آنست که آهنگ رفتن کنی
آهنگ فردای روشن خویشتن را ...
خدایا کسی رو عاشق نکن
یا اگ میکنی عاشق کسی بکن ک
لیاقت "عشق "روداشته باشه همین....
یاد گرفتم: ادم حق داره کم بیاره اما...
حق نداره واسه کسی که دوسش داره کم بذاره...
هرجا حرف از عشق میشه میگن دروغه
ولی عشق دروغ نیست
بلکه انسان هایی هستند که بانام عاشق دروغ میگویند ...
زن جنس ....عجیبی است.
انگار درست شده تا روی عشق را كم كند.
رو شیشه نـــازک دل آدمـــا
اگـــه قلبــــــ ـــی کشیدی
باید مــــــــردونـه پـــــــاش وایســــی ..
شاید بیشتر از من باهاش راحتی / شاید بیشتر از من باهات راحتـه
همش چشم به راهم که شاید بیای / الان ۲۴ ماهـو چنـد ساعته !
در ســـرزمـیـنـی زنــدگـی میــکنــم ،،
که تنهـــــا خــــدایــش از پشـــت خـنـجـــر نمیــــزند!!!
موضوع انشاء : تعطیلات خود را چگونه گذراندید ؟
- به نام خدا
- فرسنگ ها دور از آغوشش . . .
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قالب سایت چطوریه؟
    سایت ما را در چه حدی میدانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 479
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 409
  • بازدید ماه : 1,392
  • بازدید سال : 11,507
  • بازدید کلی : 102,438
  • منوی ویژه