loading...
خوره طنز ـ طنزوسرگرمی
.::♥تبلیغات♥::.


آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 98 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)


 از همین تریبون اعتراف میکنم وقتی در سنین طفولیت به سر میبردم

فکر میکردم آناناس میوه ی کاکتوسه!:))
:::
:::
:::
When I was ۱۵

انکارش نکن! میدونم خوندیش:

وِن آی واز پونزده

به سلامتی خودمون که حتی اگه به ۴۰ تا زبون دیگه هم مسلط

باشیم بازم ایرانی میمونیم
:::
:::
:::
اخطار...

بعد خوردن ماهی به هیج وجه آب ننوشید.

اخه خدایی نکرده شاید دوباره زنده بشه ☻

پس تا بعد

دارم میروم به بقیه هم خبر بدم.
:::
:::
:::
میترسم چند سال دیگه....

در این چیپس ها رو وا میکنیم، فقط بوش بیاد و دیگر هیچ :|
:::
:::
:::
عمم داره با مامانم صحبت می کنه

میگه :شنیدی ملوک خانم مرد و رفت دیار باقی!!!

مامانم میگه :وا!!! خدا بیامرزه

ان شا الله قسمت شما بشه هرچه زودتر برین!!!
:::
:::
:::
زمستان را دوست دارم.....

نه به خاطر طبیعت سفید پوشش

و نه به خاطر اینکه گرمای خانه و خانواده رو بیشتر میکنه...

فقط به خاطر اینکه موتوریا تو زمستون آروم رانندگی میکنن :دی
:::
:::
:::
کیا یادشونه; -)

اسمت چیه؟ توربچه

فامیلیت چیه؟ پیازچه

خونت کجاست؟ تو باغچه

چندتا بچه داری؟ به توچه!
:::
:::
:::

سلامتی استادی که سر جلسه امتحان دید برگم سفیده

اومد در گوشم گفت نگران چی هستی؟ اسمتو بنویس بقیش با من!

ولی حیف بیدار شدم بقیه خوابمو ندیدم
:::
:::
:::

هاردی :می خوام ازدواج کنم

لورل :با کی؟

هاردی :معلومه دیگه, با یه زن.

مگه تو کسیو دیدی که با یه مرد ازدواج کنه؟

لورل :اره

هاردی :کی؟

لورل :خواهرم!!!
:::
:::
:::
آیا می خواهید همیشه و همه جا بدرخشید؟؟؟!!!

کافی است به خودتان مقداری اکلیل بزنید...

من امتحان کردم خوب جواب داد
:::
:::
:::
اون موقعا که میلیون پول بود، ما اون میلیون رو نداشتیم....

الآن که میلیارد پوله، ما بازم اون میلیون رو نداریم!!
:::
:::
:::
محکوم به اعدام :اخرین ارزوم اینه که پسرمو ببینم

دادستان :اشکال نداره. پسرت کجاست؟

محکوم :من که هنوز ازدواج نکردم....!!!!!!!
:::
:::
:::
اس ام اس 93
:::
:::
:::
به افتخار مخاطب خاصم که همیشه و همه جا بهم اس ام اس میده

حتی نصف شب هم فراموشم نمیکنه...

معرفی میکنم

ایرانسل!!!
:::
:::
:::
قانون اول تنبلی میگه

اگه من به یه وسیله احتیاج داشتم و ان وسیله از من دور باشد

من دیگر به ان وسیله نیاز نداررررم.....!!!!!:)))))
:::
:::
:::
ﻻﻣﺼﺐ پایان ترم نیس که ﺟﺎﻡ ﺣﺬﻓﯿﻪ!

ﻫﺮ ﮐﯿﻮ ﻣﯿﺒﯿﻨﯿﻢ ﺩﺍﺭﻩ ﺣﺬﻑ ﻣﯿﮑﻨﻪ:))
:::
:::
:::
پیامک93
:::
:::
:::
وای خدایا شکرت

باورم نمیشه

بالاخره تبلیغ بالا بالا رو عوض کردن

من از همین جا از تمامی مسئولان تشکر میکنم
:::
:::
:::
از عزیزانی که توانایی یا حال لایک کردن را ندارند

یک "به به" ساده هم پذیرفته می شود!
:::
:::
:::
گوشیم خراب شده اینجاهم که آیفون نمایندگی نداره حالا چیکار کنم؟؟؟؟

الان همه فهمیدن من آیفون دارم یانه؟؟؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قالب سایت چطوریه؟
    سایت ما را در چه حدی میدانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 479
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 453
  • بازدید ماه : 1,436
  • بازدید سال : 11,551
  • بازدید کلی : 102,482
  • منوی ویژه