loading...
خوره طنز ـ طنزوسرگرمی
.::♥تبلیغات♥::.


آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 117 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

با کلي ذوق و شوق رفتيم شيريني تر خريديم و
رفتيم خونه دختر داييم!
اما نامرد شيريني خشکاي يه هفته پيش شونو
برامون با چايي آوردن..!
آي حرص خورديم.. آي حرص خورديم 
:::
:::
:::
دوساعته در اتاقمو بستم که مثلا دارم درس میخونم
ولی همش توی نت ول چرخیدم!
بعد الان مامانم صدام کرده میگه : داری چیکار میکنی؟
میگم: مگه نمیدونی امتحان دارم! دارم درس میخونم دیگه!
میگه : بیا این کتابتم از روی مبل بردار ببر،بهتر متوجه شی ..!
:::
:::
:::
پسر خاله م در حالِ ترکِ سیگاره
خودشو میکشه از صبح تا شب سیگار نمیکشه!
شب به خاطرِ ارادۀ خفنش به خودش دو نخ سیگار جایزه میده..!
:::
:::
:::
دخترداییم ۵سالشه بغلش کردم برگشته میگه دوسم داری نه؟؟؟میگم آره چطور؟؟؟ بوسم کرده میگه میدونستم مرد آیندم تویی!!!
:::
:::
:::
ﺩﺧﺘﺮﻩ 12 ﺳﺎﻟﺷﻪ ﺧﻮﻧﺸﻮﻥ ﺧﺎﻟﯽ ﻣﯿﺸﻪ ﭘﺎﺭﺗﯽ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ. ﺑﻌﺪ ﻣﻦ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺳﻦ ﻭ
ﺳﺎﻝ
ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻫﻨﻮﺯ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ ﺧﺎﻟﯽ ﻣﯿﺸﻪ ﺍﺯ ﺗﺮﺱ ﻫﻤﻪ ﻻﻣﭙﺎﺭﻭ ﺭﻭﺷﻦ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻫﻤﻪ
ﺩﺭﺍﺭﻡ ﻗﻔﻞ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺻﺪﺍ ﺗﻠﻮﺯﯾﻮﻧﻢ ﺯﯾﺎﺩ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﮐﻪ ﯾﻪ ﻭﻗﺖ ﻟﻮﻟﻮ ﻧﺨﻮﺭﺗﻢ ... 
:::
:::
:::
من بالاخره یروزی ی دستگاه جداکننده نایلون لواشک میسازمو تو جشنواره خوارزمی ارایه میدم!
لامصبا جدا نمیشن که...اه
:::
:::
:::
ﻣﻦ ﺍﮔﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﻮﺩﻡ ﺑﻪ ﻫﯿﭻ ﻭﺟﻪ ﺩﻭﺱﺩﺧﺘﺮ ﻣﺠﯿﺪ ﺧﺮﺍﻃﻬﺎ ﻭﺁﺭﻣﯿﻦ 2afm ﻧﻤﯿﺸﺪﻡ!ﻻﻣﺼﺒﺎ ﻓﻘﻂ ﮐﺎﻓﯿﻪ ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﺟﻮﺍﺑﺸﻮﻧﻮ ﻧﺪﯼ ... ﺁﺑﺮو واسه آدم نمیزارن
:::
:::
:::
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺭﻓﺘﻢ ﻛﺎﻓﻲ ﺷﺎﭖ ﺩﯾﺪﻡ ﻫﻤﻪ ﺑﺎ جفتاشون ﺍﻭﻣﺪﻥ ﻭﻟﯽ ﺧﻮﺩﻡ ﺗﻨﻬﺎم
ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﮔﻮﺷﯿﻢ ﺭﻭ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻢ ﻭ ﮐﻨﺎﺭ ﮔﻮﺷﻢﮔﺮﻓﺘﻢ ﻭ ﺑﺎ ﺻﺪﺍﯼ ﺑﻠﻨﺪ ﮔﻔﺘﻢ........
ﻫﻲ ﺑﺪﺑﺨﺖ ﺑﯿﺎ ﮐﻪ ﺧﻮﺍﻫﺮﺕ ﺑﺎ ﻳﻪ ﭘﺴﺮﻩ ﺗﻮ ﮐﺎﻓﻲﺷﺎﭖ ﻧﺸﺴﺘﻪ !
ﺟﺎﺗﻮﻥ ﺧﺎﻟﯽ ﻫﻤﻪ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﻓﺮﺍﺭ
ﮐﺮﺩن.
:::
:::
:::
ژانر مردم ازاری
:::
:::
:::
ملّت Love میترکونَن؛ ما از این پلاستیک حبابدارا… :|
خیلی حال میده خب لامصــــب
:::
:::
:::
دقت کردین همیشه وسط دعوا هیچ حرفی به ذهن آدم نمیرسه ولی لامصب یه ربع بعدش خفن ترین فوشا و دندان شکن ترین جوابا میاد به ذهنت 
:::
:::
:::
جوک248.ای ار
وقتی مامانم خونه نیست یکی از تفریحات سالمم اینه که میرم
در یخچال رو اینقدر باز میزارم تا صدای آلارمش در بیاد
بعد میگم : حالا هی زر بزن هیشکی به دادت نمی رسه
:::
:::
:::
ﻃﺮﯾﻘﻪ ﺧواﺳﺘﮕﺎﺭﯼ ﮐﺮﺩﻥ ﺍﺯ ﺑﻌﻀﯽ ﺩﺧﺘﺮﺍ
ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺩﯾﮕﻪ ﻭﻗﺘﺸﻪ به جای ﮐﯿﻠﯿﭙﺲ ﺳﺎﯾﻪ ﯾﻪ ﻣﺮﺩ ﺑﺎﻻ ﺳﺮﺕ ﺑﺎﺷﻪ !
:::
:::
:::
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺩﻭ ﻧﻔﺮ ﺑﺎﻫﻢ ﻣﺸﺎﺟﺮﻩ ﻣﯿﮑﺮﺩﻥ، ﯾﮑﯿﺸﻮﻥ ﺑﻪ ﺍﻭﻥ ﯾﮑﯽ ﮔﻔﺖ:
ﻧﺬﺍﺭ ﺩﻫﻨﻤﻮ ﻭﺍ ﮐﻨﻢ ﺑﺮ*ﯾﻨﻢ ﺑﻬﺕ!
ﯾﻌﻨﯽ این بشر ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺣﺮﻓﺶ ﺩﺭﯾﭽﻪ ﺍﯼ ﺟﺪﯾﺪ ﺑﻪ ﺭﻭﯼ
ﻋﻠﻢ ﺑﯿﻮﻟﻮﮊﯼ ﻭ ﻣﺒﺤﺚ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﺁﻧﺎﺗﻮﻣﯽ ﺑﺪﻥ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩ!
:::
:::
:::
همهٔ رابطه‌ها
با جملهٔ : تو با بقیه فرق داری شروع میشه !
با جمله : تو هم مثل بقیه ای تمام میشه !
:::
:::
:::
آرزویم در سال ۲۰۱۴ اینه که
آرزوهای سال ۲۰۱۳م براورده بشه
که سال ۲۰۱۲ آرزو کرده بودم
چون ۲۰۱۱ برآورده نشده بود آرزوهای سال های پیشم …!
:::
:::
:::
مورد داشتیم :
دختره داشته رانندگی می کرده یادش میره دنده چنده
وامیسته دوباره از ۱ شروع میکنه  )
:::
:::
:::
یجور رنگ عوض کنید آفتاب پرست ازتون تو دادگاه حمایت از حیوانات
بخاطر نقض قانون کپی رایت شکایت نکنه!
:::
:::
:::
پشت در دسشویی نوشته بود:
فکر نکن، عمل کن… مردم پشت در منتظرن!
:::
:::
:::
سالاد الویه از افتادگی و خاکی بودنشه که خودشو جزو سالادا حساب میکنه !
وگرنه دو هیچ از آبگوشت جلوئه !
:::
:::
:::
دیروز دوست دخترم به گدای سرکوچه غذا داده
امروز که از کنارش رد میشده گدا صداش کرده
یه کتاب بهش داده به اسم ” چگونه آشپز خوبی شویم ” 
:::
:::
:::
فــقط یــه ایــرانی میـــتونه با سِـــت کامــل آدیداس و نایک
بره بشیـــنه قـــهوه خــونه قـــلیــون بکشـــه
:::
:::
:::
از خوبی های الویه اینکه که:
اگه بخوری بعد بالا بیاریش چیزی رو از دست ندادی.
میتونی جمع ش کنی بزاری یخچال فردا شب شام بخوریش
:::
:::
:::
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺳﺮﮔﺮﻣﯿﺎﻡ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻫﺮ ﺟﺎ ﺧﺎﻧﻮﻣﺎ
” ﭼـﺎﻗــﻮ ” ﺩﺳﺘﺸﻮﻧﻪ . . .
ﺑﺮﻡ ﺍﺯ ﺟﻠﻮﺷﻮﻥ ﺭﺩ ﺷﻢ ﺗﺎ ﺩﺳﺘﺎﺷﻮﻧﻮ ﺑﺒﺮﻥ
:::
:::
::: 
جوک خنده دار و خفن بهمن 92 
:::
:::
:::
واقعیت اینه که دخترا واسه هم آرایش میکنن
وگرنه پسرا فرق آرایش خوبو بدو متوجه نمیشن
همین که سیبیل نداشته باشی کافیه…‏!‏
:::
:::
:::
توی یخچالمون موز دیدم، به مامانم گفتم: عجیبه موز خریدی؟
میگه: موز خریدم تا گوجه ها رو نخورید!
:::
:::
اینایی که میگن اگه یه خر بوست کنه بهترازاینه که یه بوس خرت کنه....

من ترجیح میدم یه بوس خرم کنه تا اینکه یه خربوسم کنه.. اه..
:::
:::
:::
بابام این ترم میگه یکمم درس بخونی بد نیستا!

گفتم تو درس می‌ بینی و من پیچشِ درس...

بابام ١٠ دقیقه سر تکون داد و اتاقو ترک کرد!!!
:::
:::
:::
هیشکی نمیتونه مثل یه آرایشگر وقتی قشنگ گند زد تو سرت

با اعتماد به نفس تو چشمات نگاه کنه و بگه :«امر دیگه؟
:::
:::
:::
توجه کنید که:

صرفا کافی‌ست چیزی را نخواهید

به آن می‌رسید! :))

دروغ میگم آیاااااااااااااا؟؟
:::
:::
:::
نمی خوای پاشی؟ بذار تو حال خودم باشم اصلا نمی خوام پاشم
.
مکالمه ی من و برادرم وقتی که اون پای کامپیوتر نشسته

اصلا چهار ضربدر ده به توان منفی یازده وضعی
:::
:::
:::
مورد داشتیم طرف داشته ازگشنگی میمرده

بهش ساقه طلایی میدن از تشنگی میمیره :||||
:::
:::
:::
خوبیه زندگی من اینه که:

همیشه میدونم هر غصه ای رو کجای دلم بذارم!

مدیریت غصه ها تخصص ماست :|

 سقراط میگه یونانی ها دروغگو هستند

ولی خود سقراط هم یونانیه پس دروغ میگه که یونانی ها دروغ میگن!

پس یونانیها راستگو هستند و سقراط هم که یک یونانیه پس راستگوست!

پس راست میگه که یونانیها دروغگو هستند پس؟؟؟

آخر یونانیها دروغگواند یا راستگو؟؟؟
:::
:::
:::
ﺍﻭﮐﯽ ﻣﺚ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺳﺮﺕ ﺧﯿﻠﯽ ﺷﻠﻮﻏﻪ، ﻣﺰﺍﺣﻤﺖ ﻧﻤﯿﺸﻢ، ﺧﻮﺵ ﺑﺎﺷﯽ، ﭼﯿﺴﺖ؟

ﺍﻭﻟﯿﻦ ﻋﮑﺲ ﺍﻟﻌﻤﻞ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺑﯽ ﺍﻋﺘﻨﺎﯾﯽ ﭘﺴﺮﺍ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺫﻫﻨﺸﻮﻥ ﻣﯿﺮﺳﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﮕﻦ!!!
:::
:::
:::
ﺭﻓﺘﻢ ﺭﺳﺘﻮﺭﺍﻥ ﺩﯾﺪﻡ ﻫﻤﻪ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﺍﺷﻮﻧﻦ ﻭ ﻣﻦ ﺗﻨﻬﺎ

ﮔﻮﺷﯿﻤﻮ ﺩﺭ ﺁﻭﺭﺩﻡ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ :ﺑﯿﺎ ﺑﺒﯿﻦ ﺧﻮﺍﻫﺮﺕ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮﺷﻪ

ﯾﻌﻨﯽ ﻫﻤﻪ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﻓﺮﺍﺭ ﮐﺮﺩﻥ

ﻣﻦ :-))

ﭘﺴﺮﺍ :- ((((((
:::
:::
:::
بعد از سال ها جستجو و نیافتن نیمه‌ی گم شده‌ی خودم

به این نتیجه رسیدم که :خدا منو کامل خلق کرده، نیمه میمه هم ندارم
:::
:::
:::
بابام :میخوام این ترم معدلت ۱۸ بشه!

من :باشه! من این ترم معدلم ۲۰ میشه!

بابام :شوخی میکنی...!؟

من :خودت سر شوخی رو باز کردی
:::
:::
:::
یه قانون توفوتبال هس که میگه

"برای زدن شوتهای محکم نیاز به پای قوی ندارید بلکه نیازبه عقده دارید"
:::
:::
:::
من خیانت نکردم...!

فقط وقتی تو جا خالی دادی...!

اون بغلم کرد تا زمین نخورم...!!!!!!

گفته بودم بهت بترس از روزی که تو داغونم کنی و یکی دیگه ارومم....! اوهوم
:::
:::
:::
این پسرایی که ابرو برمیدارن، برنزه میکنن، لباس های تنگ با رنگ جیغ میپوشن

مو رنگ میکنن؛ اینا میخوان ثابت کنن دختر بودن به دله، کلیپس بهانه است!
:::
:::
:::
تو ثانیه های آخر موزیک...

قبل از این که بره آهنگ بعد...

خودم میزنم آهنگ بعدی تا بفهمه رئیس کیه)

همچین ادمی هستم من
:::
:::
:::
از وقتی تحریم ها رو برداشتن

پوستم شفاف تر شده و ریزش موهام هم کمتر شده!!!
:::
:::
:::
این دخترا چجوری عطسه میکنن که صدا نمیده؟!؟!!:/

نهایت صدا عطسه شون اینه :" پیس " :|

فک کنم عطسه هاشون فتو شاپه حتما
:::
:::
:::
یه چیز خَعلی باحال:

از سنتون دو تا کم کنید

حالا اگه عدد به دست اومده رو با دو جمع کنید به سنتون می رسین!
:::
:::
:::
وقتی جلوی آینۀ اتاقم وایمیسم یهو زیرش مینویسه:

"شخصیتِ فوق از آنچه در آینه میبینید؛

بسیار خوشتیپ تر و باحال تر است"
:::
:::
:::
داشتم با یکی دعوا میکردم درحد بزن بزن

وسط دعوا دیدم نشست و شروع کرد به خندیدن. گفتم چه مرگته؟

گفت تو چرا مثل فیلم هندی هر مشتی که میزنی صداشم درمیاری؟

ینی من آب شدم...
:::
:::
:::
شغل مناسب شغلی نیست که لزوما پول خوبی از توش دربیاد.

شغل مناسب شغلیه که

هر روز صبح بتونی از خودت بپرسی امروز برم یا نرم؟
:::
:::
:::
از قلبم پرسیدم چرا شب ها خوابم نمیبره

قلبم جواب داد:

چون ظهر خوابیدی به من هیچ ربطی نداره
:::
:::
:::
روباهی با موبایلش کلنجار می رفت.

زاغه از بالای درخت گفت :اگه پایین آنتن نمی ده بده بالا برات بگیرم.

روباه موبایل رو داد. زاغ گفت :این عوض قالب پنیر کلاس سوم ابتدایی!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قالب سایت چطوریه؟
    سایت ما را در چه حدی میدانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 479
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 179
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 522
  • بازدید ماه : 1,505
  • بازدید سال : 11,620
  • بازدید کلی : 102,551
  • منوی ویژه