loading...
خوره طنز ـ طنزوسرگرمی
.::♥تبلیغات♥::.


آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 275 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

 

فلفل ” هیچ وقت فکر نمیکرد که چنین نقشی در تربیت کودکان ایرانی داشته باشه . . . !

 

آیا از صبح تا شب در تک پیامک و اینترنت علاف هستید ؟
آیا هر روز شما مثل روزهاى دیگر است ؟
آیا هیچ پیشرفتى ندارید ؟
.
.
.
ما هیچ پیشنهادى براى شما نداریم !!
خدا شاهده ما هم مثل شماییم :|

 

اگه بدونید چنگیزخان با سوزوندن کتابای علمی چقد از بار درسهایی که قرار بوده بخونیم کم کرده هر شب جمعه واسش فاتحه میخونید :D

خداهم که باشی ، بازهم یک عده ازتو ناراضی هستند !
اما از بچه های مردم همه راضی اند !

دقت کردین ابی میگه :
رویای من اینه / دنیای بی کینه
دنیای بی کینه / رویای من اینه
تابلوئه داره این دو تا رو به هم دیگه معرفی میکنه دیگه :lol:

روایت داریم که تو بهشت لازم نیست یه بار که یو اس بی رو میزنی به کامپیوتر درش بیاری برعکسش کنی دوباره بزنی ! همیشه بار اول همون جهتیه که باید باشه ! :lol:

یه وقتایی هم اینقدر به آدم میگن تو باید محکم باشی تو باید محکم باشی که احساس میخ طویلگی به آدم دست میده !!!
بخدا . . .

روایت داریم تو بهشت قبض تلفن به جای اینکه بیاد ، میره ! :mrgreen:

 

تازگی ها هم یه تبلیغ دیدم که اصلا نمیتونم هضمش کنم !
باباهه میاد تو خونه میگه دخترم امسال دوست داری مسافرت کجا بریم ؟
دختره میگه بابایی من از مسافرت میترسم !
باباهه میگه واسه چی عزیزم ؟!
دختر : آخه خیلی ها تو مسافرت کشته میشن . . . !
بابا :غصه نخور دخترم بابا فکر اونجاشم کرده !
بعد پرده رو کنار میزنه یه پراید پارکه !
دختره :هوراااااااااااااا
بعدشم میگه سایپا مطمئن :|

فرا رسیدن ماه سپتامبر را به همه تروریست های جهان تبریک می گوییم :|

هیچ صدایی مِث صدای پخ پخ پخ نِی توی پاکت شیر یا آبمیوه ناامید کننده نیست . . .

البته منم تا شنیدم گفتم شایعه است ، ولی بعضی از بچه ها میگن برای خودشون اتفاق افتاده . . .
مثه اینکه تازگیا ایرانسل میس کال هم میندازه !

تجربه نشان داده است :
تاثیر جمله : ” این مکان مجهز به دوربین مدار بسته میباشد ”
خیلی بیشتر از جمله : ” عالم محضر خداست، در محضر خدا معصیت نکنید ” است !

غیر ممکنه توی مدرسه های ایران درس خونده باشی و این جمله رو نشنیده باشی :
.
.
.
ببینید همه تون ۰ بشین ، یه دوزاری از حقوق من کم نمی کنن !
همه تونم ۲۰ بشین یه دوزاری به حقوق من اضافه نمی کنن !

عجب نسلی هستیم ما !
پریشب سر میز شام داداشم گفت : برو برام آب بیار !
گفتم : بروبابا ! من خودم از تشنگی دارم ماست میخورم !  :mrgreen:

ما پیر شدیموآخرشم نفهمیدیم :
لب تاب ؟ لپ تاپ ؟ لپ تاب ؟ لب تاپ ؟
هرکدومم میگیم یه لامصبی ، پیدا میشه میاد گیر میده والا :(

 

خودکارتو گم کنی = خودکار نداری
خودکار نداشته باشی = جزوه نداری
جزوه نداشته باشی = درس نمی خونی
درس نخونی = پاس نمیشی
پاس نشی=  مدرک نمی گیری
مدرک نگیری = کار گیرت نمیاد
کار نداشته باشی = پول نداری
پول نداشته باشی = غذا نداری
غذا نداشته باشی = لاغر مردنی میشی
لاغرمردنی بشی = زشت میشی
زشت بشی = عاشقت نمیشن
عاشقت نشن = ازدواج نمیکنی
ازدواج نکنی = بچه نداری
بچه نداشته باشی = تنهایی
تنها باشی = افسرده میشی
افسرده بشی = مریض میشی
مریض بشی = میمیری
.
.
.
پس حواست باشه خودکارتو گم نکن وگرنه میمیری . . . :D

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قالب سایت چطوریه؟
    سایت ما را در چه حدی میدانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 479
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 300
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 643
  • بازدید ماه : 1,626
  • بازدید سال : 11,741
  • بازدید کلی : 102,672
  • منوی ویژه